Anneler 8 aylık bebeğim ortalama 2-3 haftadır dilinin üstü sarı bir şeyler vardı süt lekesidir dedim dün ateşi. 37.7 oldu salyası inanılmaz arttı ve gün boyu mızmız ağladı dişi daha hiç yok ağız yarası salya yapar mı ? Boğazımı şişdi diyorum öksürük filan yok diş bu kadar ağlatırmı bilmiyorum