seftaliyanak Bugün kızımın aşı randevusu vardı 1 aylık şuan gittik ve tüm aşıların toplatıldığını Türkiye genelinde aşı yapılmadığını söylediler. Bu konuyla alakalı detaylı bilgisi olan var mı ? Aşılar gelince toplu yaparız dediler ama o da bebeğe ağır gelmez mi
basaksahinx seftaliyanak aaaa burda dursun merak ettim. İlaç sıkıntı vardı ama aşı sıkıntısı bilmiyordum
beybiliko seftaliyanak bugün 2.ay aşısı için gittik, hepatit b aşısında sıkıntı varmış öyle söylendi, 2.ay aşılarında da verem sayılı geliyormuş, bizimde 15 gün gecikmiş oldu
Mys01-01 seftaliyanak canım tarıh dolayısı ıle her yıl aşılar degısır yenılerı cuma gün verılmeue baslandı saglık ocaklarına ararlar aşılar Aralık verılerek erteleme seklınde yapılır üst üste yapamazlar
Guzelanne56 seftaliyanak evet biz eczaneden aldık 214 tl ıkı üç gün oluyor alalı her eczanede yok bize yakın olam eczaneleri arayıp sorduk olan eczaneden aldık