Merhaaba arkadaşlar. Bebeğim 12 aylık. Memeye çok düşkün. Karnı tok olsa bile saat başı bir iki fırt çekmezse huysuz olur. Bir ay sonra bir operasyonum var. Olmam gerekiyor. Öğlen gidip gece eve geleceğim. 7-8 saat anneme bırakmam gerekiyor. Gündüz bir şekilde oyalar ama emmeden gece uyksuna geçmesi zor. Biberon kabul etmiyor. Arada inek sütünü sulandırarak veriyorum bardakla içiyorr biberonu direk ısırıyor emmiyor. Gitmeden kendi sütümü sağıp bırakıcam akşam içsin diye. Ama uykudan uyanıp biberonu kabul etmesi için şimdiden ne yapmam gerekir nasıl alıştırmalıyım tavsyesi olan var mı?