Merhabalar, kızım 1 yaşına girmek üzere. Gün içinde kendi kendini oyalayabilen bir bebek değil. Mesela mutfakta yemek yapacağım, mama sandalyesine koyayım, eline oyuncağını vereyim yapamıyorum maalesef. Henüz yürümesede emeklediği halde kendi kendine bir şeylere dalıp zaman geçirdiği çok çok nadir… canı sıkılıyor gibi mızmız sürekli, bir şeylerle benim onu oyalamamı istiyor ve bu günlük hayatımı ileri derecede etkiliyor. 1 yaşında bebeklerinizin gunu nasıl geciyor acaba? Diğer bebekleri merak ediyorum 😊