Kızlar bebeğim haftaya 4 aylık olucak. Önceden suyu çok severdi. Bir aydır falan yıkanırken çığlık çığlık ağlamaya başladı. Bugün yıkarken o kadar ağladı bağırdı ki komşular kapıya geldi bebeğe bi şey mi oldu diye düşünün. Şarkı söylüyorum yavaş yavaş ayaklarından başlayarak yıkıyorum incitmemeye çalışıyorum ama çok korkuyo. Ne yapabilirim bunu yenmesi için? Saçları çok uzun ve en çok kafasını yıkarken ağlıyo 🥺