Antep27 serum fizyolojik çok basınçlı oldugu için kulakta sıvı birikimi yapabilir. İlk ıkı ay bizde yaptık sonrasında çözüm olmadı diye profesöre gittik. Serumu damla olarak damlatıp otomatik aspiratörle çekmeye başladık. Bunu deneyin. Benımde bebegim kaç kez bogulma asamasına geldi. Ufak nebulizator aldık onla uyurken hava verdik. Yeri geldi gece soğukta bile cam açık uyuduk. Ama çözümü deidpim sekilde bulduk.
Ha bide çocuğumda burnuna dokunnca korkma gibi bir fobi oluştu fizyolojikten sonra . O yüzden bence onu daha fazla yapmayın