momandad_16 https://www.hizliresim.com/lkonmqh Bu çantadan kullanıp memnun kalan var mı başka çanta var da küçük geliyor yoykonun var ama büyük olsun istiyorum 17 aylık oldu sık sık anneme gidip kaldığım için sığımıyor eşyaları bundan memnun kalan var mı kullanışlı mı veya başka çanta önerisi olan
Noname21 momandad_16 bu çanta hoş değil bemce ama ben hep şırt çantası kullanıyorum lcw dan spor çantası da almıştım hem kol her çarpaz oluyor bayağı geniş
DefnesMother Valla bende düşünmüştüm almayı fakat genel olarak zor oluyor diye görüş aldım herkesden. Sırt çantası daha kolay oluyor gerçekten hele çocuk yürüyor felan bi kolda çanta bi kolda bebek daha zor. Bu modeli kullanan varmıdır bilemiyorum üstte kalsın
momandad_16 DefnesMother Noname21 sırtıma pek takmıyorum ben çantayı ya genelde bebek arabasında taşıyorum