Kahkaha Google haberlerinde bende okudum.. güyaaaaa ev hanımlarına aylık baglayacaklarmis 1.000 TL.. ama inanmadım keşke olsa öyle bişey elimizde harçlık olur hiç değilse ama nerdeeee…