Mnk16
Biz kettleda hep içme suyu kullandığımız için kettleda suyu kaynatıyorum hep kettledan kullanıyorum.
Vitamini gitmesin dediği su mu mama mı anlamadım, biraz saçma anlatmış. Eğer sudan bahsediyorsa bi kere kaynatınca minerali vitamini zaten çoğunlukla gidiyor. Mamayı zaten kaynar suya atamazsınız. Eee neyin vitamini bu 😃
Ben önceden kaynattığım suyu mama sıcaklığına kadar ısıtıp kullanıyorum. Termosta her zaman mama için uygun sıcaklıkta su bulunduramazsınız.