Aysunnn65 Urasss13 serum fizyolojiği damlat aspiratör le kalanları çek mis gibi oluyor iki hafta çektim burun tıkanıklığını öksürüğünü ateşini isalini başlamadan sen yenidoğan parol ver tabikide doktora danış sonra canım
Urasss13 Aysunnn65 banyo yaptırdık geçti tıkanıklık ama serum fizyolojikle yapmaya alışmam lazım artık. İnşallah hasta olmaz şua bir şeyi yok takip ediyorum sürekli