Merhaba arkadaşlar,
Ağustos 30 da oğlumu kucağıma aldım son zamanlarda korunsakta korunmadan bir kaç ilişkimiz oldu , ertesi gün hapı kullandım ama bu aralar resmen vücudumda hamilelik belirtileri var test alıp yapmadım hasta olduğumu düşünüyorum sadece , ama yinede hamile kalmış olabilir miyim ? Adetim düzensizdi doğumdan sonra , bu ay hasta olur gibi oldum ama ilk günler çok az kanama oldu sonra bir kez yoğun kanama oldu ve bitti , sizce sadece kuruntu mu yapıyorum başına gelen var mı ?