Mused Spiral taktirali 2 ay oldu takıldıktan sonrada lekelenme oldu ilaç fln kullandim adet olmama 10 gün kala hala peceteye akıntılı kan geliyor ne den acaba kasık ağrım var birde normal midir acaba
Toprak-hira59 Mused bende yeni taktırdım 1 ay oldu iliski yasadıktan sonra ertesi gün kırmızımsı lekelenme oluyor sizde oldu mu acaba normal mi?
_Goktugunannesi__ Mused ilk 1 ay benimde ara ara lekelenmem oldu ilişki sonrası biraz ağrım oluyodu spiral yerinde dedi doktor 4 ay oldu takılalı şuan herşey normal ilerliyor
biroglanannesii1 Mused Normal canım benim de uzun bir zaman lekelenmem oldu bugün oldu hala bel ağrım da var uzun sürdü lekelenmem benim de kontrole de gittim spiral doğru yerindeydi doktorum olabileceğini söyledi
Mused Toprak-hira59 o normalmiş ama bende işte akıntı oliyor ondan yaşayan varmı diye soruyum dedim doktor normal dedi ona 2 adet sonrası düzelir dedi ama niye böyle oldu anlamadim bende
Mused Mused veyatta ilişki sonrası fln oldu mu çünkü ben spiral öncesi doğum kontrol hapı fln kullaniyodum
_Goktugunannesi__ Mused doğum yapalı 5 ay oldu 40 ıö çıkar çıkmaz hemen taktırdım ilk 1 ay lekelenme oldu ilişki sonrası da oldu normal zamanda da oldu 1 aydan sonra düzene girdi 1 gün önce leke geliyo ertesi gün adet oluyorum
Saremmmmmm Bende takdırdım 1 haftayı geçiyor bende çok korkuyorum kaydımı diye çünkü akıntım ara ara devam ediyor ve kasık ağrım var umarım kaymamıştır 1 ay sonra doktor kontrole gel dedi
Angelangelll Mused benim ilk adetim cok kanamali olmustu ve cikarttirmak zorunda kalmistim sizde oyle bi durum oldu mu