Merhaba anneler. İkizlerim prematüre doğdu doğumdan sonra yoğun bakımda kaldılar orada ultrason çekilmiş ve bebeğimin birinde 3 mm çapında koroid pleksus kisti görülmüş. Ben bugün epikrizine bakınca şans eseri gördüm doktor bana söylemedi çocukta kist çıktığını. Şimdi 4 aylıklar tekrar usg çektirdik bu sefer 6 mm olarak ölçülmüş doktor bu kistler önemsiz dedi ama sanırım daha önceki kisti bilmiyordu doktor ve kist büyümüş benim de aklıma takıldı. Bu kistler hakkında bilgisi olan var mı? 😔😔