Merhaba bebeğim 3 ay 12 günlük 37+6 da doğdu 30 eylülde ama doğması gereken tarih 15 ekim. Bugün uyandığından beri sürekli mızmızlanma halinde, uyumuyor, zorla uyursa da en fazla yarım saat.. Doğması gereken tarihten hesaplayınca atak haftasında değil, ama doğduğu tarihten hesaplayınca atak haftasının 1.gününde diyor. Hangisini baz almalıyım ?