Nurrr123 hanimlar siz neden hakkinizi aramak istemiyorsunuz ya 😊 tabiki onemli olan bebek ve annenin sagligi ama saglikli dogum gerceklesip duzgun bi ameliyat yarasi olmasi lazim isin butunu bu ben simdi saglikli dogdu neyse diyip neden bos vereyim ki canimi sikiyor sonucta bu yamukluk bedenimde her zaman bi iz bi estetik yaptirsaniz bi yerinize baska bisey yaptirsaniz olmasa hakkinizi ararsiniz degil mi bunun illa yuzde gozuken bi yerde olmasina gerek yok iste vucutta yanlis bir kesi uygulamasi var ben simdi saglikli bi dogum olmayabilirdi neyse saglikli oldu takmiyim yaptigi hatayi gormezden geliyim diyemem dersem baska kadinlara da olcak belki bi dava acilip kaybederse ameliyatlarinda digerleriyle karin napiyo diye sohbet etmektense isine odaklanmayi ogrenir