oglum 5 aylık boyu 62 kilosu 6200 doktorlar zayıf hatta gelişme geriliği dedi ama bebeğim çok hareketi hiç durmuyor dönüyor sürekli altını alırken bile dönüyor oturmak istiyor emerken falan kalkıp oturuyor dişleri kaşınıyor galiba sürekli eli ağzında biseyler götürüyor ağzına ve durmadan ağlıyor gezmek istiyor ben sakinlestiremiyorum bir türlü sizlerde böyle olan var mı nasıl sakinleştiriyorsunuz daha ne olsun ne istiyorsunuz gib cümleler kurmayın bilmediğim için soruyorum bebekler böyle mi ya hareketli mi