6 buçuk aylıkken göz muayenesi ne götürdüm bebeğimi ve göz numarasının beklenende. Yüksek olduğunu ama bu aydaki bebeklerde normal kabul edebilir bir yasindan sonra normale döner dedi bir yaşından sonra tekrar kontrol ettirin dedi . E nabız dan baktığımda teşhis olarak dan astigmatizma teşhisi koymuş . Başına boyle birşey gelen varmı acaba o aylarda yüksek olup düzelen