Kızlar merhaba bebeğim 3,5aylık bi hafta önce bu salgına yakalandı grip öksürük hırıltı bronşit oldu 4 gün hastahanede yattık o süre boyunca serumla beslendi göğsümü hiç emmedi sütüm çok fazla olmasına rağmen geri gitti şu an göğüslerim sönmüş balon gibi ama işte dün hastahaneden çıktık mama almıyor hiçbir şekilde göğsümde de süt yok çok az bez ıslatıyor hastalıktan sonra bu normal mi hastalıktan sonra bebeği böyle olan var mı🥺