[silindi] Merhaba arkadaşlar bir hafta önce farkettim bebeğimin kakasinda minik siyah iplik gibi şeyler vardı. 6 aylık olduğu için ben tadımlık verdiğim yiyeceklerden diye düşündüm,sorun yapmadım. Ama şimdi baktım aşırı çoğalmış. Anne sütü ile beraber Sma mama veriyorum 6-12 aylık olanına geçtik. Ondan sonra böyle oldu... Ne yapayım? Bu aralar da çok huzursuz karnı ağrıyor belki de kuzumun
[silindi] Asiveela Mevanur2 Yalin Allah razı olsun 😍 muzuyeni yedirdim, dün biraz çok yedi sanırım ondan olmuş olabilir. Mamadan endiselenmistim. Her muz yediginde öyle mi oluyor peki
[silindi] Asiveela Mevanur2 Yalin Allah razı olsun 😍 muzuyeni yedirdim, dün biraz çok yedi sanırım ondan olmuş olabilir. Mamadan endiselenmistim. Her muz yediginde öyle mi oluyor peki
arzuuu [silindi] evet her muz yedirdiginizde içindeki lifler o şekilde cikiyo kakadan endişe edilecek bi durum değil 😊