Normalde mama vermiyorum . Kendi sütümü sadece . Ama bi kaç gündür yetersiz geliyor gbi olduğundan mama vereyim dedim . Almaya giderken bi tanıdıkla karşılaştım alma bende var sana vereyim biz artık kullanmıyoruz dedi . Sma optipro . Paketin üstünde açıldıktan sonra 3 hafta içinde kullanılmalı yazıyordu . Kadın bana ne zman aldığını söylemedi . Kaç gündür de kullanıyordum . Yani kısacası mamanın süresi geçmişse kullanılır mı yada bişey olmaz mı ? Bilen varsa yazsın lütfen . Tahmini 1 hafta olabilir geçme süresi çocuğunun doğumunu hesaplarsam