AsyaMYk bir kere verdim rahatlatmıştı. Sonra günde iki üç bardak kimyon rezene anason çayı içiyordum emzirdiğim için çok şükür gaz problemi yaşamadık hiç. Şu an bebişim 3 aylık hala içiyorum. Kakasını da rahat yapıyor gazını da rahat çıkarıyor emziriyorsanız mutlaka böyle yapın. Sonuçta 1 aylık bebek bu belki bi zararı dokunur