Kızlar oğlum 3 yaşında kac gündür hasta ilaç antibiyotik fayda etmedi bu gün tekrar doktora götürdü eşim bu havayı yazmış sorum şu ki maskeli nebulazator yok evimde büyük buhar makinem birde sessiz nebulazator var ufak el tipi onun içine serum fizyolojik falan koyuyorum eşimde o var diye ses etmemiş onunla birlikte verebilir miyim acaba daha önce hiç kullanmadık bu ilacı ven gitseydim sorardım ama eşim bisey dememiş yardımcı olabilecek varmi