littlemoms Kızlar ılık duş aldırdım üstüne kısa kollu yarım kol zıbın altına pijama çorap giydirdim ateşi 37 ye düştü sık sık cıkıyo 38 falan üşür mü böyle de korkuyorum ne yapacağımı şaşırdım
Mervemtlu littlemoms aynısını bir hafta önce ben yaşadım canım çok soğuk olmayacak şekilde ayaklarina ıslak çorap giydir 5 10 dakika dursun çıkarma ben böyle düşürdüm ateşini duş falan aldırdım bende ama fayda etmedi
Mervemtlu littlemoms evet ateşinin falan geçti ama hala okusurgumuz devam ediyor ve benim kızım aşırı ağlıyordu ateslendiginde bağırıyordu çok zor zamanlardan geçtik yeni düzelmeye başladı çok şükür bence sen bi dene ıslak çorap iyi gelir inşallah hemen iyileşir miniğin çok geçmiş olsun
littlemoms Mervemtlu tamam kuzum teşekkür ederim antibiyotik veriyorum akşam da olmazsa serum taktırtıcam süt dısında bir şey icmiyor cok iştahsız hep uyumak istiyor ayakta duramıuor ateşlenince ağlıyor
Mervemtlu littlemoms 2 3 gün anca oluyor daha yemesi düzelmedi günde 4 5 öğün ek gıda alıyordu sadece 2 kere yediriyor hastalandiginda kac gün sadece su içiyordu uyurken de süt veriyordum içerse içmezse yok kac gun suyla idare ettik yani yememesi de normal çocuklar hasta olunca huy degistiyorlar canim