Merhabalar bebegim 2 aylık gözünün altında göz altını kaplayan hemanjiomu var. Dogumdan 3 gün sonra belirdi iyice koyulaşıp kızardı suan kabarık ve kırmızı renk. Göz doktoruna götürdük 7 yasına kadar gecebilir dedi gecmezse lazerle tedavisi varmş. Herkes geçer diyor kız cocugu yüzünde olmasa düşünmicem ama yüzünde cok belli büyük. Basına gelen var mı kendiliginden geçti mi tedavi gören oldu mu ? Resim atıyorum 