Benim kızım kolik bebek çok zor günler atlattım. Ne denediysem o gaz sancısı yüzünden çocuğumun ağlaması kesilmedi 5 kere farklı farklı doktorlara götürdüm. Kaç tane gaz damlası değiştirdim. Ne gecem vardı ne gündüzüm. Her gün duş aldırdıö kiraz çekirdeği biogaia yağı tatlı elma yağı sıcak havlu aklınıza gelebilecek herşeyi denedim. En son çağreyi kimyonlu suda ve sıcak su torbasıyla çözdüm. Bende çok korktum vermemek için ama bebeğim hiç susmuyordu sancı girince hem o ağlıyordu hem ben. 2 aylık olunca 2 çay kaşığı kimyon verdim o zaman rahatladı. Biliyorum küçük bebeo verilmemesi lazım ama benimle aynı durumu yaşayan birçok anne var halimden anlamıştır. Saçımı bqğladığıma şükrediyordum ilgilenmem gereken bir evladım daha vardı. Çok şükür kimyon bize iyi geldi hem bebeğim hem ben içtim. Şuan 3 ay 25 günlük 25 gündür bebğim kendine geldi uyuyor