Merhaba arkadaşlar doktorum benden rahim filmi istedi çektiren varsa yardımcı olabilirmi echomardan randevu aldım cevap hocaya ismini internetten çok duydum ama çok pahalı ya 2500 tl istiyorlar süz ne kadara çekildiniz acaba orayı doktorum önerdi bende başka yer bilmediğim için mecbur orda yaptırıcam ama herkes baya övmüş