Yatak odamiz küçük kapı kapatilinca çok isiniyor havasi çok kuru oluyor burnumuz kuruyor ben bile başım ağrıyarak uyanıyorum doğru nefes alamadığım için. Bebeğiminde burnu çok sumuklenmeye başladı kuru kuru. Uygun fiyatlı hava nemlendirici var mi hangi marka almalıyım ? Yardimci olursanız sevinirim güzel anneler💞