vaveyla_1 Sıcak bişeyler içmeyi çok seviyorum en çok çay ama fazla tüketince sütten bebeğe huzursuzluk uykusuzluk yapıyo kafeinden dolayı onu etkilemicek önerebileceğiniz güzel bişeyler var mı? Bitki çayları falan (ıhlamur dışında) 😊
SetenayCo vaveyla_1 şimdi soğuk zamanda salep zamanı bence. Sıcak çikolata veya sakinleştici etkisinden dolayı papatya çayı tercih edebilirsiniz. Bir de az miktarda nar çiçeği portakal ve taze naneyi karıştırıp harika lezzette bir çay elde edebilirsiniz 🌺🌺🌺
elizabeth vaveyla_1 sıcak içecek kültürüm sadece kahve ve çayla sınırlı benim 🙈 ama etrafım da kış çayı tüketen ve gül çayı için çok insan var. Hani bu aktarta satılan kurumuş tomurcuk güller var ya onu demliyolar direk çok güzel olduğunu söylüyorlar ama hiç denemedim 😀
vaveyla_1 elizabeth yaaa valla bende şimdi duydum onu 🙈😅 bende normalde çay ama malesef bebeğim huzursuz oluyo hemen 🤷