Anneyim11 9,5 aylık oğlum var rotavirüsü geçiriyoruz 3 gündür hastanedeyiz yeni çıktım ama kusuyor sizde de öyle oldumı hastaneden çıkmanıza rağmen kustumu
joyfulmom Anneyim11 altı aylıkken oldu kızım kusma olmadığı için bize yatış vermediler ama çok şiddetli ishali vardı beslenmesi iyi diye yatış gerek duymadilar raxerin ve entoregermina kids kullandık. Birde mide bulantısı için ilaç vermişti doktorumuz ilk üç gün kullanalım yine de demişti sonra bıraktım kusması yok diye. Tam 7. Günde bitmişti ama çok zor geçti 7 gün hiç uyumadık ishali çok siddetliydi ve sancısı oluyordu 😔
Birdunyabircennetannesi Anneyim11 Kusma çok olmadı 2 gün sürdü. İshal durumu aşırı derecedeydi. Biz evde atlattık ama Allah biliyor aşırı zorladı. Lanet bir hastalık Geçmiş olsun 🥺
Aysegullllho Kusmadi kusma varken de birqkklmiyor ki niye bırakmışlar bi gene git bence çünkü sıvı kaybı oluyor sonra toparlanması uzun ve yorucu oluyor
Anneyim11 Aysegullllho kusmuyordu normalde ben yesin diye çok zorladım ondan mı diye düşündüm bidaha kusması olursa götüreyim diye düşünüyorum
joyfulmom Anneyim11 evet 😔 öyle halsizdi ki kafasını koyduğu yerde uyukluyordu. Ama ben başka doktora gittim ilk raxerin vermemişlerdi ikinci gittiğim doktor raxerin verdi o ishalini toparladı hemen