Merhaba. 10 gündür hastayım ama hiç iyileşme yok. Oğlumla eşim ilaç kullandılar onlar çoktan toplarladi çok şükür. Ama ben her an daha kötüyüm sanki. Sadece parol demişti doktor, o da ateşim olunca düşürüyordu şimdi bir faydası olmuyor. Aşırı halsizim, gebeliğin de etkisi vardır ama büyük oranda bu hastalıktan dolayı böyleyim. Bana bir öneriniz var mı, ne kadar sürer bu hastalık?