Bugün sünnet olduk krem verdiler sabah akşam sürün dediler bide 4 saatte bir ağrı kesici ateş düşürücü şurup verin dediler kaç gün böyle canı acıyacak bide beş bağlamak istemiyor açık kalsa sıkıntı olurmu yada rahatlamsi için neler yaapbilrim acaba çok ağlıyor yavrum ya