Elif_kaya42 Selam anneler. Ben 4 ay önce doğum yaptım. Bu aydan sonra biraz sütümun azaldığını farkettim . Kiwi elektrikli pompa almak istiyorum . Aranızda kulllanan var mı. Süt artışına yardımcı olur mu acaba ,?
hemsireanne112 Elif_kaya42 3 ay kullandım çok iyiydi vakumu azaldı, kablosu temassızlık yaptı. Bence üstüne koyun lansinoh alın
Tuanaveannesi Elif_kaya42 2 aydır kullanıyorum, süt depolamak için. Sütüm çoktu sağdıkça daha da çoğaldı. Diğer markaları deneme fırsatım olmadı (bayb me) dışında ben memnunum hala da kullanıyorum.
Eloo005 Elif_kaya42 ben kullandım 2 ay aralıklı olarak çok memnundum. Hatta Şuan satıyorum almak isterseniz tertemiz
Elif_kaya42 Tuanaveannesi ayyy gerçekten mi . İnşallah bende faydasını görürüm yaa. Kaç aydır kullanıyorsunuz ,?
Eloo005 Elif_kaya42 Hayır herşeyi tam dediğim gibi zaten çok az kullandım ki. Sonra bebeğim emdi biberon asla kabul etmedi