Selinayyy Benim ki 28 gunlukken yoğun bakımda yatti o zaman hemşireler 120 cc veriyoruz dediler ben cok sasirdim nasil yani 60 cc mamaya bile doktorlar cok demişlerdi .Bebeğin kilosuna göre bunu istemesi normalmiş o zaman 4 bucuk kilo civarında.Ben de 3 saatte bir sagiyordum ama o zamanlar tek sağımda 60 90 cc arası çıkıyordu onlarda yetmediği zaman veriyordu.Şimdi 2. Aya yaklaşıyoruz ama 120 cc icmiyor 90 cc veriyorum