Birberenannesi 22-23 dereceyse 1 tog tulum alıp, içine sıfır kollu zıbın giydirrmek yeterli oluyormuş. Zaten araştırdığınızda tulumların üstünde hangi sıcaklıkta, ne ve nasıl giydirmeniz gerektiğini gösteren etiketler oluyor. Bende yeni bu tog değerine göre giydirmeye başladım. Taze bilgi😄