Ne gibi şeyler yaşıyorsunuz değişik bizimkı kucaktan ınmıyor ındımı başlıyor ağlamaya bırde grip geçmek üzere gerçi ama gece uykusu iyi yinede 22 den 3 e kadar selıksız uyuyor sonrada 6 da kalkıyor geri yatıp sabah sekızde güne başlıyor bınerondan anne sütünü almadı iki gündür emziği bir gecede bıraktı iki üç gündür alıyor yine allahtan hastalıgaxa bağlıyorum bıneron ve emzıgı