Melekk3 YouTube a fizyolojik serumla bütün temizleme yazın izleyerek daha iyi öğrenirsiniz.
Ben o tüpün yarısını bi deliğe diğer yarısını diğer deliğe döküyorum sonra aspiratörle çekiyorum.
Bazı arkadaşlar serumla şırıngayı önermiş, serumu paketle almak daha uyguna geliyor. ben şırıngayı hiç yapamadım. Bu paketten çıkan tüpleri atmıyorum. Şırıngayla serumdan alıp bunları doldurup tekrardan bu tüplerle sıkıyorum daha kolay geliyor