umutunannesiiii Bebeğimin kaydını laylasirin ajansa yapmak için bir form doldurdum bursada bugün aradılar 500 tl ücret varmış kayıt için ücret alınıyor mu bilgim olmadığı için emin olamadım 🤔
minnosanne0 umutunannesiiii bizden de para istediler Google dan arattım şikayet vara baktım hep kötü yorumlar o yüzden yatırmadım para
minderbob umutunannesiiii binlerce insan para kaptırıyor böyle böyle sakın yapmayın. Kimseyi aramıyorlar. O dizilerde oynayanların çoğu referansla bi yerlere giriyor. Çook eskidendi çocuk oyuncu için ajanslardan seçmek..
findiginannesi_ umutunannesiiii Bizim burda da ajansa oyuncu arıyorlardı .tanıdığım bi kaç kişi de başvurdu canım ama hiç ücret istediklerini felan söylemediler
umutunannesiiii Evet haberlerde de gördüm çok oyuncu olma ümidiyle ücret alınıyor diye kendim de şaşırıyorum dolandırılanlara genel olarak her konuda ama insan şüpheye düşüyor haklısınız en iyisi hiç bulasmamak o zaman
asiltonunmommysi umutunannesiiii hande aytara kayıtlıyız biz, fotoğraf çekimi ücreti dışında bir ücret vermedik. İstenmiyor
Ekut asiltonunmommysi merhabalar hande aytara kayıtlı oldugunuzu soylemissiniz. Hic bir proje oldu mu memnun musunuz
Birbebetoannesi umutunannesiiii itibar etmeyin derim ablamda yazdırmıştı Bursa’da aradılar çekime falan gidio beğenmiş yönetmen iş sözleşmeye gelince eniştem mali müşavir araştırıyor sözleşme maddeleri faso füsoymış kısacası İstanbul’a kadar tanıdık bulup sordurmuşlardı
sarmaliklahana umutunannesiiii evet biz İstanbul şubesine kayıtlıyız gecen Nisan 1 de 300 TL verdik ama yenilemicem. İş cıkmadı 1 sene olacak nerdeyse 😏 Onların yapacagı bişey yok tabii reklam şirketlerinin seçmesi ile alakalı. Ajans sadece kayıt sunuyor aracı gibi düşünün
umutunannesiiii sarmaliklahana yani evet ama ücret alması sacma geldi sonuçta seçilince zaten ücret almıyorlar mı o şekilde ile rlese daha mantıklı geliyor
sarmaliklahana umutunannesiiii instagram hesabında herseyi detaylı acıklıyor Leyla Hanım. Çalışanlar VS var sonucta orasıda bir iş yeri. Bana açıklamaları mantıklı gelmişti ilk heves yazdırmıştım 🤷😇
asiltonunmommysi Ekut 3 kere falan çekime gittik ama oğlum flaşlardan rahatsız olduğu için düzgün çekim yapamadık o yüzden devam etmedik
mervee345 Ekut merhaba siz kayıt oldunuz mu bizde hande aytara kayıtlıyız ama henüz 7.5 aylık sözleşme vs yapmadık