Zuzununkeremi8 gecıkmesının sakıncası var mıymıs pekı, bazı asılarda gecıkme sorun olmaz demıstı bana hemsıre kızımın 25 gun kadar gec yapıldı ama son 2 yas asısı suresı dolmasına 1-2 gun kala yapıldı yapılmasa olmazmıs yanı bazılarında sorun olmuyor ama bazıları zamanlı olmalı gıbı konusmustı saglık ocagındakı hemsıre. Mutlaka ogrenın olmazsa ozele goturun ya da il sağlıga falan basvurun ası yok gecıktı dıye. Cımere yazın. Bazen salca olmak gerekıyor malesef