Tecrübeli annelerim, 2 ayligiz sadece anne sütü alıyor kızım, her gün 1 kere en fazla 2 kere kaka yapıyor ama ishal olduğunu fark ettim. Yani biraz sulu. Ateş yok huzursuzluk yok kakasını yapınca rahatlıyor kusma da beslenme sonrası kusuyor zaten fazlalığı çıkartıyor ne yapmam gerekiyor küçük olduğu için ne yapacağımı bilemedim benim beslenmemde bi problem yok acaba arada canim tatlı istediği için çikolata yiyorum o mu yapıyor? Ne yemem gerekiyor ? Kötü bir şey mi bu