Arkadaşlar bebeğim kolik ve sadece elde battaniyeyle uyuyo sürekli beşiğinde ayakta ya da farklı şekilde uyutmayı denesemde her seferinde ağlıyo uyumuyo yine elde sallanıyo ama artık dayanılacak gibi değil bu şekilde olup beşikte vs uyutmaya alıştırabilen var mı önerilerinizi bekliyorum hamak dışında o da işe yaramadı çünkü