Sumeyrakk Merhabalar bebeğim 3 aylık doktor balgam söktürücü verdi ama ben pek ilaç kullanma taraftarı değilim sizler ilaç konusunda ne düşünüyorsunuz ? Bir de balgamını yumuşatması için önerdiğiniz şeyler var mı ? Sadece anne sütü veriyorum
Ayseguull Sumeyrakk bana doktor bol bol burnunu temizlemen lazım dedi. Aklıma geldikçe serum fizyolojik damlatıyorum. Aspiratörle de çekiyorum. Bir de youtubeda bi video izledim. Doktor şırıngaya serumu çekip iki delikten de 2 ml kadar serum sıkıyor. Bugün onu uyguladım o da iyi geldi.