Linaoykum_ Kızlar bebeğim 18 aylık bebeğimi genellikle öğlen 2-4 arası yıkıyorum. Siz günün hangi saatinde yıkıyorsunuz ?
Nazlican Linaoykum_ Gündüz yıkamayı tercih ediyorum. Yere yakın yattığı için ve gece petek yakmadıgım için o da. Yoksa gece de yıkayıp yatırırım
Muges4 Linaoykum_ Öğle uykusuna yatmadan yıkıyorum bende genelde, yazın fark etmiyor ama kış ayları gündüz yıkamaya dikkat ediyorum. Akşam yıkamama sebebim uyku tulumu kullanmıyorum gece üzerini açar üşür hasta olur gibisinden:)
elizabeth Linaoykum_ doğduğundan beri hep akşam saatleri yıkayıp uyuttum. Şu an 2,5 yaşında hala akşamları yıkayıp uyutuyorum.