hepi_anne Evimiz dogalgazli yatak odamiz küçük kizim bizimle yatıyor odada kaç derece bilmiyorum hiç uyku tulumu kullanmadım kaç tog almalıyım ? Oda kapiyi kapatinca çok isiniyir kombi 35 de yandigi halde.
Gulceninannesi25 hepi_anne oda işinize göre karar verseniz daha iyi olur 1.6 tog yada 1 tog gibi çünkü dereceyi bilmezsiniz kalın yada ince gelir tulum yada içini nasıl giydireceksiniz gibi
hepi_anne Gulceninannesi25 odanin ısısını bilmiyorum iste tahmini geceleri 22 falandır ama emin değilim
Kuticey Gulceninannesi25 bizim oda da 22 derece geceleri 1.6 tog aldım ben de içine ne giydirmek lazım