36 günlük bebeğim 2 gündür burnu tikaliydi serumla açmaya çalıştım. Sağlık ocağına götürdüm ciğerleri temiz dedi dogalgaz sobası yapar dedi. Sabaha kadar çocuğum öksürmeye başladı salı günü yani dün akşam da huzursuzlanmasi sebebiyle hastaneye götürdük meğerse akciğerleri mikrop kapmış.. bütün gece oksijen verdiler antibiyotik başladılar ama soluk alıp vermesi çok yüksek olduğu için acil yogunbakima aldılar..😭😭 siz siz olun annelerim ufak bebeğiniz varsa evde hasta yada hastalık taşıyan kimseyi evinize sokmayın ben o hatayı yaptım.. çocuğum suan bensiz orda tek başına 😭😭 ne olur dua edin oğluma kavuşayim