Merhaba kızlar bebeğim 6 aylık pusetine koyunca veya yatırınca ellerini yumruk yapıp ıııı diye ses çıkarıyor . Olmayan dişlerini sıkmaya çalışıyor sizce neden böyle yapmaya başladı sanki bana mızırdanarak biseyler yaptırmaya çalışıyor dolayısıyla yerinden alıyorum gezdiriyorum ozaman susuyor
Bu durumu yaşayan kimler var ?