Merhabalar 14 aylik bebegim biberona bagimli resmen gece mama olmasa bile emzik gibi agzinda tutuyor. Doktorumuz otit oldugu icin birakmamiz gerektigini soyluyor. Emzik kullanmiyoruz. Vermesem kiyameti kopariyor. Uyumuyor. Biberonu uyku araci olarak kullaniyor. Bunu yasayan ve biraktiran varsa nasil biraktirdi yazabilirmi lutfen 😭🥺