RBeyz Merhaba bebeğim büyüdüğü için beşiğini satıyorum. Kendi cektigim fotoğrafları da ekleyeceğim, ayrıca beşiğin linkini de bırakıyorum ilgilenenler yazabilir 🌼
ezoza_ RBeyz bende aynı oğlumun beşiğini şartım burdan alan olmazsa sahibindende elden teslim diye satabilirsiniz diğer türlü kandırıyorlar kapıdan gelip alırlar diye kimliği belirsiz kişiler yazıyor onlara aldırış etmeden satabilirsiniz