_anne_ rica ederim evet bize de en iyi laroche posay gelmişti, onunda fayda etmediği çok şiddetli zamanlarımızda doktor kontrolüyle kortizonlu kremde kullanmıştık 5 gün. Bebeklerin ciltleri çok hassas malesef, bazen ne yapsak çaresiz kalıyor ama büyüdükçe ve bu önlemleri aldıkça azalıyor. Bebeklerinde ciltleri kalınlaşıyor büyüdükçe zaten. İnşallah geçici bir süreç içinizi ferah tutun. Ben şimdi oğlumu banyodan çıkarttım komple vucudunu nemlendirdim giydirdim. Azalmasına rağmen yine de tedbirimi bırakmıyorum. İnşallah tamamen geçer yavrularımızda🙏🌸