mrmlkkk Amip dizanteri olduğumuzu öğrendim normalde pzt günü rota aşımız vardı doktora da soracağım ama fikri olan varsa danışmak istedim. Amip dizanteri varken rota alışı yaptırılır mı?
Sonsuzask Bildiğim kadarıyla hayır gripken bile yapılmaması gerektiğini biliyorum siz yine de doktorunuza danışın geçmiş olsun
mrmlkkk Sonsuzask evet dr da antibiyotik bitsin öyle dedi ama bu sefer de zamanını geçiriyoruz sanırım :( 3ay 13 günlüğüz suan
Sonsuzask mrmlkkk zaman geçiyor evet işk çocuğumda benim çiçek aşısı geç yapıldı hasta olduğu için birmşey olmaz endişelenme geçmiş olsun🤗