Pialvi geç uyanıyor . 13 aylık kızım sabah 8-8:30 gibi uyanır , kameradan bakarım uyanmazsa bakıcıya mesaj atarım uyandırın diye . Kahvaltısını yapar 11 gibi ilk uykusuna yatar çünkü dayanamıyor hemen uykusu geliyor. 1 saat uyuturum sadece 12 de uyandırır bakıcı . 12:30 da ben eve gelirim. Öğle yemeği meyve ara öğün derken saat 15:30 da 1 saatlik bazen 1,5 saatlik 2. Uykusuna yatırırım . Gündüz toplam 2,5 saat uyuturum yoksa gece uykusundan çalar . Gece uykusuna da 9 da bazen 10 da geçer . Bu şekilde yaparsanız kendııs de düzene uymak ister zaten ama sabah geç uyandırmayın